Pracovní skupiny
V rámci výše uvedených oblastí vznikly v roce 2016 pracovní skupiny sestavené napříč organizací (jak profesně, tak i mezi pracovními týmy). V čele těchto skupin stáli koordinátoři, kteří zajišťovali jejich činnost a zprostředkovávali informovanost mezi skupinami, protože témata jednotlivých skupin se často vzájemně prolínala.
Jednotlivé pracovní skupiny se scházely dle potřeby a navrhovaly opatření, která v dané oblasti konceptu vedla ke zkvalitnění péče o uživatele. Návrhy opatření byly konzultovány s uživateli prostřednictvím výboru uživatelů, klíčových pracovníků a formou dotazníků. Z práce jednotlivých skupin byla vedena dokumentace, která je průběžně dostupná všem pracovníkům v PC. Práce jednotlivých skupin byla 1x ročně vyhodnocena.
Z důvodu pandemie COVID-19 a vzhledem k personálním změnám byla činnost skupin v roce 2021 pozastavena. Oblasti konceptu zůstávají platné i nadále. Úkolem pro příští období je najít nejvhodnější způsob realizace a naplňování konceptu.
Konkrétní příklady dobré praxe vyplývající z této koncepce najdete v sekci "Ze života domova".